Yamaha, pregatiri pentru Qatar

07.03.2018

Massimo Meregalli, managerul echipei Yamaha a fost foarte ocupat in ultimele zile de teste pe traseul de la Losail, inaintea inceperii campionatului. Obiectivul principal il reprezinta gasirea solutiei potrivite pentru noul M1. La Sepang, exceptand probele finale, Yamaha a lasat impresia ca se bucura de un start norocos, insa experienta in Thailanda a fost precum un dus rece atat pentru Valentino, cat si pentru Vinales. Merengalli a admis ca „la Buriram limitarile pe care le-am simtit si anul trecut au reaparut, insa cei doi rideri s-au plans cu privire la inconveniente diferite, asa ca suntem obligati sa ne implicam in doua directii”.

 

 

Rossi s-a axat pe partea electronica, iar Maverick pe sasiu. „Valentino s-a declarat foarte multumit de noua motocicleta Yamaha, insa nu este la fel de incantat in ceea ce priveste aspectele electronice. Vinales, pe de alta parte, nu a reusit sa opreasca si nici sa manipuleze motocicleta asa cum a dorit. Cu toate acestea, ambii lauda noua motorizare si performantele de viteza”. Cu referire la s-a intamplat in Thailanda, tot Meregalli a declarat urmatoarele: “In Malaezia am reusit sa ne descurcam bine chiar si cu anvelope folosite, insa la Buriram am avut dificultati. Si altii s-au lovit de aceeasi problema, insa pe noi ne-a afectat mai mult. Din fericire, pana la urma am reusit sa imbunatatim evolutia”. Intrebat care au fost cauzele care au afectat performantele motocicletei, managerul a vorbit despre “cei trei factori ai M1, anvelopele si asfaltul; in comparatie cu rivalii, dispunem de o gama limitata de anvelope”. Zarco a obtinut timpi de top cu satelitul M1, insa managerul Merengalli subliniaza ca „motocicleta lui Zarco si cea a echipei sunt foarte asemanatoare, dar marea deosebire este ca noi avem noua motorizare”, adaugand: „In acest moment, trebuie sa lucram la partea electronica. Anul trecut am avut unele dubii, insa acum este sigur ca M1 pe care o conduce Zarco este 90% la fel ca a noastra. Imediat dupa competitia GP din Argentina, Valentino ne-a atentionat asupra aspectelor de electronica”. Multi fani sunt interesati sa afle daca Rossi va concura cu modelul 2018 si daca Vinales ar putea pilota versiunea 2017. Deocamdata nu e sigur. In orice caz, Merengalli ramane optimist, oferind exemplul de acum trei ani, cand echipa a castigat titlul, desi „nimeni nu mai credea in proiectul M1 dupa testele din Qatar”. Sezonul competitional Qatar MotoGP 2018 se desfasoara intre 16-18 martie. Deschis oficial in octombrie 2004, Circuitul International de la Losail gazduieste raliurile de debut din fiecare sezon MotoGP. Este unicul circuit din aceasta regiune care detine licente de omologare FIA si FIM. In 2008 s-au tinut primele raliuri MotoGP nocturne. In prezent, Losail ramane singura cursa care se desfasoara noaptea din calendarul MotoGP. Rossi a castigat la categoria MotoGP in 2005, 2006, 2010, 2015, iar Maverick Viñales la Moto3 in 2012 si la MotoGP in 2017. Yamaha a totalizat 8 victorii la Qatar Grand Prix in: 2005, 2006, 2010, 2012, 2013, 2015, 2016 si 2017. Raliurile Qatar Grand Prix sunt primele din programul MotoGP 2018



Etichete



Stiri recente


13.11.2018

Scurta prezentare Yamaha YZF-R125 2019

Yamaha YZF-R125, emotii R1  Pentru sezonul 2019, motocicleta YZF-R125 a fost optimizata pentru ...


08.10.2018

Rezultat bun pentru Yamaha la Buriram

  După raliul de motociclism viteză din Thailanda, Valentino Rossi a considerat ca ...


07.08.2018

Noi aditii in gama cross Yamaha

Yamaha Motor Corporation, USA a introdus modelele de motociclete cross pentru sezonul 2019. In frunt ...