Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki J300 ABS '18

Kawasaki J300 ABS '18
Kawasaki J300 ABS '18
Kawasaki J300 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Scuterul Kawasaki J300 este o soluție inovatoare de transport urban și se afirmă prin motorul de 299cc 27cp, suficient de puternic pentru o experiență antrenantă pe străzile orașelor europene, dar și cu o eficiență crescută, care alături de rezervorul de 13L asigură un grad ridicat de autonomie. Modelul de scuter Kawasaki a fost gândit cu confortul pilotului și al pasagerului în plan central și astfel este echipat cu o serie cuprinzătoare de elemente ce țin de ergonomie, precum șaua câptușită, scărițe pentru pilot cu spațiu conturat pentru călcâie și scărițe pentru pasager care pot fi ridicate, iar carena zveltă a scuterului permite accesul facil cu picioarele la sol. Din punct de vedere estetic, J300 beneficiază de un design inspirat de modelele Kawasaki supersport, cu finisaje premium precum brand 3D, ghidon cu vopsea metalizată și șa cusută cu fir argintiu. Prin aspectul său și prin dotările tehnice, scuterul J300 devine o combinație inspirată de performanță, control, conveniență și confort și va fi cu siguranță pe placul celor care doresc să iși ia doza zilnică de viteză pe drumul spre birou sau înapoi spre casă.

- motor de 299cc 27cp, pe injecție, 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve SOHC
- suspensie față cu furcă telescopică de 37mm
- suspensie spate cu 2 amortizoare, reglabile în 5 poziții
- frână față cu 1 disc flotant de 260mm, etrier cu 2 pistoane
- frână spate cu 1 disc flotant de 240mm, etrier cu 2 pistoane
- sistem de pornire electric
- cutie de viteze automată CVT
- sistem ABS
- compartiment încăpător sub șa
- rezervor combustibil de 13L
- torpedo cu priză de 12V
- sistem anti-furt pentru contact, cu 3 poziții: ON, OFF și LOCKED. Modul LOCKED blochează ghidonul
- stopuri cu lumini LED
- scărițe penru pasager care pot fi ridicate
- șa ergonomică, căptușită pentru confortul pilotului și a pasagerului
- capac pentru contact care poate fi deschis doar cu partea din spate a cheii
- instrumentație de bord cu vitezometru și turometru analog și ecran LCD cu ecran parcurs, ceas, nivel carburant, temperatura lichidului de răcire
- design grafic inspirat de modelele Kawasaki Supersport
- schemă de culoare pe negru lucios și mat

Scuter Kawasaki cu 4 ani garantie

Scuter de vanzare si in rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.