Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZ450F '18

Yamaha YZ450F '18
Yamaha YZ450F '18
Yamaha YZ450F '18
Yamaha YZ450F '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

YZ450F 2018. Cea mai complet echipată motocicletă cross a line-up-ului Yamaha și revine în sezonul 2018 cu o serie de modificări la nivel estetic și tehnic menite să-i sporească eficiența pe traseu, aducându-vă cu un pas mai aproape de victorie la fiecare ieșire pe circuit. Noua pornire electrică va economisi secunde prețiose, oferindu-vă avansul de timp necesar pentru a fi întotdeauna fruntaș, iar motorul cu chiulasă inversată oferă performanță maximă. Cadrul ușor și suspensiile îmbunătățite garantează stabilitatea și manevrabilitatea necesare oricărui pilot, iar noua caroserie zveltă și compactă oferă agilitate și dinamism, precum și un look atractiv. Chiar și șaua a fost făcută mai îngustă și mai plată pentru a oferi un confort sporit și un grad de control ridicat, demonstrând că toate modificările aduse modelului de acest an sunt menite să aducă un plus de performanță, pentru ca pilotul să poată depăși cu ușurință atât obstacolele cât și competiția.

- motor în 4 timpi, răcit cu lichid, monocilindric, înclinat cu încadrare în spate, DOHC, 4 supape, 449cc
- sistem de injecție a carburantului
- cutie de viteze cu 5 trepte
- transmisie pe lanț
- pornire electrică rapidă cu baterie litiu-ion
- cadru cu lonjeroane bilaterale
- suspensie față cu furcă telescopică inversă, cursă 310 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 317 mm
- frâne hidraulice cu 1 disc 270mm față, 245 mm spate
- rezervor 6.2L 
- caroserie zveltă și compactă
- sistem de înlocuire ușoară a filtrului de aer
- radiator cu design reproiectat pentru o răcire mai bună
- șa îngustă și plată

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.