Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha WR450F '18

Yamaha WR450F '18
Yamaha WR450F '18
Yamaha WR450F '18
Yamaha WR450F '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

WR450F 2018 este cea mai performantă și complet echipată motocicletă enduro Yamaha din acest sezon. Dispune de cele mai avansate tehnologii de motor și șasiu existente la ora actuală, detașându-se cu ușurință de concurență. Proiectată pentru a domina cele mai accidentate și dificile trasee off road, oferă pilotului cele mai bune condiții de riding asigurându-i confortul și eficiența în orice situație pentru ca acesta să poată avea parte de toată adrenalina și distracția dorită. Motorul, o inovație a ingineriei moderne, dispunde de o capacitate de 450cc, și se remarcă prin structura sa unică cu chiulasă inversată ce are ca rol mărirea puterii și a turației, pentru o accelerație inegalabilă ce vă va permite să străbateți în voie orice potecă accidentată și pantă abruptă. Șasiul din aluminiu și cadrul semidublu oferă o agilitate desăvârșită, sporind controlul vehiculului, iar suspensiile optimizate vor reduce vibrațiile terenului și vor oferi o stabilitate suplimentară. Toate acestea, alături de un design modern și atractiv ce asigură un look aparte și un dinamism crescut, însumează Yamaha WR450F, motocicleta de noroi cea mai pregătită pentru a depăși orice provocare. 

- motor monocicilndric, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 supape, 449cc
- injecție de carburant 
- chiulasă inversă cu admisie orientată față
- sistem electric de pornire 
- cutie de viteze cu 5 trepte cu ambreiaj enduro
- transmisie pe lanț
- cadru semi double cradle
- suspensie față cu furcă telescopică, curs7 310 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 318 mm
- frâne hidraulice cu 1 disc, față 270 mm, spate 245 mm
- capacitate rezervor 7.5L
- șasiu din bare de aluminiu, cu rigiditate optimizată
- amplificator de putere cu conectare directă, pentru tuning simplu
- centru de greutate echilibrat pentru manevrare agilă
- roată spate de 18 ţoli, anvelope Metzeler 6 Days Extreme
- radiatoare cu specificaţii pentru curse enduro şi ventilator de răcire uşor

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.