Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha FJR1300AS '18

Yamaha FJR1300AS '18
Yamaha FJR1300AS '18
Yamaha FJR1300AS '18
Yamaha FJR1300AS '18
Yamaha FJR1300AS '18
Yamaha FJR1300AS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha FJR1300AS 2018. O motocicletă 1300cc sport touring ce se afirmă în fața oricărei provocări, FJR1300AS reprezintă vârful de lance al seriei de vehicule touring al line-up-ului Yamaha 2018 și vine echipată cu toate dotările necesare unei experiențe de riding de calitate. De la motorul de 1298cc ce dezvoltă 144cp până la suspensiile optimizate pentru reducerea șocurilor și creșterea stabilitații, fiecare piesă și fiecare echipament ce se regăsesc pe acest model au ca scop creșterea eficienței pe orice tip de traseu și sporirea confortului pentru pilot și pasager, oferind de asemenea un control de top alături de o manevrabilitate crescută pentru a vă putea deplasa în voie pe orice tip de teren. Dotările principale ce îi oferă un puternic caracter de vehicul touring sunt mânerele încălzite, portbagajele laterale, priza de 12 V, sistem de control al tracțiunii, adaptabil în funcție de traseu, și sistemul D-MODE pentru reducerea sau mărirea puterii, astfel că motocicleta vă va oferi întotdeauna avantajele de care aveți nevoie pentru a vă potoli setea de aventură. În completarea specificațiilor tehnice vine o schemă grafică atractivă de culoare albastră, vibrantă și metalizată, pentru a vă putea face observat de fiecare dată.

- motor 4 cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, răcit cu lichid, DOHC, 4 timpi, 1298cc, 144cp
- injecţie de carburant
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte și sistem YCC-S de schimbare a vitezelor, fără ambreiaj 
- transmisie pe cardan 
- rezervor de carburant de capacitate mare, de 25 de litri, pentru o autonomie de rulare extinsă
- consum de 6.2L/100km 
- cadru de tip diamant din aluminiu inspirat din modelele sport 
- suspensie față cu furcă telescopică inversată, preîncărcare reglabilă, compresie şi recul de amortizare, cursă 135 mm
- suspensie spate link-type cu bascultă și amortizor, reglabilă electronic, cursă 125 mm
- frână față hidraulică pe discuri duble, 320 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 282 mm 
- Yamaha D-MODE pentru reducerea sau mărirea puterii
- sistem regulator de viteză uşor de acţionat
- sistem comutabil de control al tracţiunii (TCS)
- portbagaje laterale, mânere încălzite şi priză de curent de 12V ca dotări standard
- faruri cu LED cu lumini ce se adaptează în viraje
- parbriz, deflector, şa şi ghidon complet reglabile

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.