Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS Camo '18

Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS Camo '18
Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS Camo '18
Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS Camo '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS este un ATV utilitar-recreațional, cu motorizare de 749cc 50cp, eficientă și puternică, potrivită pentru plimbări off-road sau pentru diverse activități comerciale în preajma gospodăriei, a fermei, a cabanei ori pe platforme industriale. Modelul se afirmă prin dotarea cu servodirecție EPS care nu doar variază în funcție de viteză, dar funcționează și ca sistem de amortizare pentru a reduce mișcarea ghidonului la rulare pe teren accidentat. Acesta, alături de suspensiile duble, reglabile, de ghidonul cu suprafață aderentă și cu vibrații reduse, plus frâna pe spate care poate fi acționată prin pedală, asigură o experiență de pilotare foarte confortabilă și sigură și transformă ATV-ul Brute Force 750 4x4i EPS întro opțiune fiabilă, cu un raport favorabil calitate/preț și care se poate adapta la o gamă largă de sarcini utilitare sau recreative.

- motor 749cc 50cp, pe injecție, 2 cilindri în V, 4 timpi, 8 valve SOHC, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată CVT cu 2 trepte și marșarier
- tracțiune 2WD/4WD
- suspensie față/spate cu braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
- frână față cu 2 discuri de 200mm, etriere cu 2 pistoane
- frână spate cu disc încapsulat în grup
- pedală pentru acționarea frânei spate
- pornire electrică
- jante din aliaj ușor de aluminiu
- ghidon cu suprafață aderentă, vibrații reduse
- faruri rotunde cu unghi larg de luminare
- portbagaj față/spate din bare cu diametru mare și cu spații pentru legarea bagajelor
- servodirecție EPS (Electronic Power Steering)
- instrumentație de bord digitală: vitezometru, indicator trip, nivel combustibil, nivel temperatură, ceas, indicator 2WD/4WD
- schemă grafică cu model Camo

ATV Kawasaki cu 2 ani garantie

ATV de vanzare si in rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.